2011. július 21., csütörtök

PEACE,LOVE, AND SHOES




  

 
"A cipő a lábviseletek egyik fajtája, alapvető feladata az emberi láb védelme a külvilág hatásaival szemben." Ez lenne a cipő hivatalos definícója, azonban én ezt már kissé elavultnak tartom. Az öltözködéskultúránk már odáig "fejlődött", hogy a kényelmet már csak másodlagosnak tartjuk és  egy-egy cipő viselésével nem védjük, hanem egyenesen ártunk a lábunknak. És mivel a magassarkú cipők a nőies öltözködés egy jelentős jelképe, még sokáig fog háttérbe szorulni a kényelem, amivel persze minden nő tisztában van, de kit tud ellenállni egy szép cipőnek? Én nem! És ti?

Az alábbi cipők inkább a szép, mint a kényelmes kategóriába tartoznak. Ha tetszett a Szex és New York, akkor ezek a cipők is az ínyedre lesznek!


 






 

Én ha találkozok valakivel az első, hogy akaratlanul is de legelőször a cipőjét nézem meg az illetőnek. A lábbeli sokmindent elárul a viselőjéről. Biztos vagyok benne, hogy nem én vagyok az egyetlen a nagyvilágban aki eképp cselekszik, úgyhogy egy tipp: fordíts gondot a cipődre! 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése